2014-09-08

Kartotiniai gyvūnai

      Kažkada jau esu dariusi štai tokius gyvūnus. O dabar papasakosiu apie kitokius kartoninius gyvūnus, kuriuos su Kasparu gaminome, kai jam buvo maždaug metai. Jie iki šiol naudojami ir kai per atostogas buvome Lietuvoje, suradau ir nufotografavau. 

Mūsų gyvūnai dideli - maždaug kaip suaugusiojo delnas arba dar truputį didesni.

         IDĖJA. Iškirpti iš žurnalų, nebenaudojamų knygų arba specialiai atsispausdinti  norimus gyvūnų paveiksliukus ir priklijuoti juos ant dėžinio kartono. Apkirpti paveikslėlius šiek tiek paliekant vietos nuo jų krašto. Aš dar esu padariusi viršuje skylutes ir įvėrusi siūlą. Be abejo, visa tai galima daryti nebūtinai su gyvūnais. Pagalvokite, kas patiktų jūsų vaikui. Mūsų gražieji gyvūnėliai yra iš senų  "National geographic" žurnalų.
             AMŽIUS IR KAIP MUMS SEKĖSI. Šiuos gyvūnus sugalvojau pagaminti, kai ieškojome piešinėlių į mūsų paveikslėlių albumą. Kai radau tokias dideles ir gražias gyvūnų nuotraukas, kurios į albumą netilpo, nesinorėjo palikti jų nepanaudotų. Taigi paprastai pagaminau tokius gyvūnus, kuriuos būdamas metų, Kasparas mėgdavo pačiupinėti ir pasukti už siūlo. Aš jam tada pasakojau apie juos, buvau pririšusi ant žaislų stovo, kad jie gražiai suktųsi pajudinti. Dabar, būdamas dvejų, Kasparas žaidžia su žaislais ką nors įsivaizduodamas: pavyzdžiui, kaip jie sveikinasi, pasibučiuoja ar valgo. Šie kartoniniai gyvūnėliai tam taip pat puikiai tinka. Vyresni vaikai, vieni ar su tėvais, gali kurti smagias istorijas, arba vaizduoti lėlių teatrą, pasigaminę sceną iš tokių pat kartoninių dėžių. Aš įsivaizduoju kažką kaip šioje nuotraukoje. Kartoninius gyvūnus galima nuleisti, laikant už siūlo arba pritvirtinti medinį pagaliuką, šiaudelį. Manau, turėtų būti smagu, be to, visa tai pagaminsite greitai ir pigiai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...