2014-07-02

Kiaušinių dėžutė

     Kartoninė kiaušinių dėžutė turbūt ne mažiau universali nei ritinėliai nuo tualetio popieriaus. Štai kokių idėjų galima rasti internete. Mano favoritas - štai tokia panda. Kol kas aš Kasparui esu padariusi puikų žaidimą, kuris padeda lavinti smulkiąją motoriką. Buvau paėmusi ir į kelionę.
Turbūt jau reiks sunkinti užduotį, nes įgudo.

     IDĖJA. Iškirpti iš kiaušinių dėžutės mažus dubenėlius, padaryti juose skylutes, pro kurias būtų galima praverti pasirinktą daiktą. Kasparas (1m 9mėn) dabar dažniausiai veria ant pieštuko. Vyresniems vaikams galima užduotį pasunkinti, pavyzdžiui, verti ant šiaudelio (jis ne toks stabilus), kokio nors laido, tvirtesnės virvutės arba naudoti adatą su siūlu (jau vyresniems ir įgudusiems).

Gražiosios dabar jau kaladėlės.
    Kad būtų įdomiau dėžutes galima nuspalvinti dažais. Ne, saviškių nespalvinau, o tiesiog parduotuvėje tokių radau. Gražios, tiesa? Kai yra spalvų, galima sugalvoti papildomų užduočių, pavyzdžiui, paprašyti vaiko surūšiuoti ir ant skirtingų daiktų suverti vienodos spalvos detales. Mokantiems skaičiuoti vaikams, galima ant popieriaus užrašyti uždavinių: 2 geltoni, 1 raudonas, 4 mėlyni ir pan. Aišku, visa tai galima daryti ir nebūtinai varstant, o tiesiog dėliojant tuos kartoninius dubenėlius. Galima paprašyti tokios pačios spalvos daiktų surasti tarp žaislų ar tiesiog namuose. O galima tiesiog dėlioti kaip kaladėles.
       Aš dabar planuoju kiaušinių dėžučių nebekarpyti, o kaupti jas ir naudoti kaip didelesdes kaladėles (mūsiškėse kiekvienoje būna po šešis kiaušinius) žaidimams. Bokštai, tiltai, namai, garažai - ruoškitės!
      Kaip tik šiandien pamačiau dar vieną idėją - net negalėjau pagalvoti, kad kiaušinių dėžutė praverčia mokant vaikus apie žmogaus kūną. O iš anskčiau esu užsisaugojusi instrukciją, kaip kiaušinių dėžutes perdirbti į dubenėlį.
      Mėgstu, kai žaidimai atsiranda iš to, ką paprastai išmestume. Daugiau panašių idėjų galite rasti čia. Artimiausiu metu dar planuoju aprašyti, ką mes veikiame su plastikiniais buteliukais ir įvairiais kamšteliais. O jeigu norite anksčiau nei aš išbandyti mano internete nusižiūrėtas idėjas, galite sekti mane portale Pinterest.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...